FAQ-lijst VoiceMindBody

Vragen over abonnementen
Hoe kan ik een abonnement aanvragen?
Een abonnement kan je aanvragen op onze abonnementenpagina: klik hier om daar direct naartoe te gaan. Klik daarna op ‘Bestel’ onder het abonnement van jouw keuze en vul je gegevens in. Na het afronden van de betaling, ontvang je een welkomstmail en een mail om je account mee te kunnen aanmaken.

Hoe gaat de betaling in z’n werk?
Afhankelijk van het soort abonnement dat je kiest (maand of jaar), wordt het bedrag maandelijks of jaarlijks geïncasseerd van de opgegeven rekening. Je kunt je abonnement stopzetten wanneer je maar wilt. Met ingang van de volgende betaaltermijn zal er dan niet meer geïncasseerd worden.

Vanaf wanneer kan ik gebruikmaken van mijn abonnement?
Op het moment dat je de eerste betaling hebt gedaan, is je account geactiveerd. Je kunt dan inloggen en naar allerlei soorten content toe navigeren (waar je allemaal toegang toe hebt, ligt aan de gekozen abonnementssoort). Kijk in de agenda aan welke livestreams je wilt deelnemen of ontdek welke livestreams of meditaties je wilt terugkijken. Hier kan je uiteraard ook direct mee aan de slag.

Hoe lang loopt een abonnement?
Een abonnement geldt voor de opgegeven periode (een maand of een jaar) en wordt daarna, tenzij je tijdig opzegt, automatisch verlengd.

Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?
De maandabonnementen zijn vanaf de eerste dag dat deze ingaat, maandelijks opzegbaar. Wanneer dit niet is gedaan voordat de volgende maand is ingegaan, dan dient de nieuwe abonnementstermijn van één maand te worden voldaan.
De jaarabonnementen zijn vanaf de eerste dag dat deze ingaat, jaarlijks opzegbaar. Wanneer dit niet is gedaan voordat het volgende jaar is ingegaan, dan dient de nieuwe abonnementstermijn van één jaar te worden voldaan.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Wat jammer om te horen dat je overweegt om jouw abonnement op te zeggen.
De opzegging kan je zelf heel eenvoudig regelen onder het tabblad ‘Mijn gegevens’. Kom je er niet uit? Stuur ons dan een mailtje.
We streven ernaar om onze diensten en aangeboden materialen zo goed mogelijk af te stemmen op de wensen van onze abonnees. Daarom zouden we het op prijs stellen als je wilt aangeven wat de reden is van de opzegging.

 Hoe kan ik een gegevenswijziging doorgeven?
Je kunt je gegevens zelf wijzigen onder het tabblad ‘Mijn gegevens’. Lukt dat om de één of andere reden niet? Neem dan even contact met ons op.

Vragen over het verwerken van persoonsgegevens
Wat gebeurt er precies met mijn persoonsgegevens, nadat ik abonnee ben geworden of mezelf heb aangemeld voor een webinar of winactie?

Wij stellen de veiligheid en vertrouwelijkheid van jouw persoonsgegevens voorop en gaan hier dan ook zorgvuldig mee om. We verstrekken geen gegevens aan derden, tenzij dit op grond van de Wet noodzakelijk is. Lees in onze privacy- en cookieverklaring meer over hoe VoiceMindBody omgaat met jouw gegevens.

Vragen over de VMB-Livestreams
Hoe kan ik een livestream bekijken wanneer ik abonnee ben?
Het enige wat je dan hoeft te doen, is inloggen in je account op de website en klikken op ‘Livestream’ (tweede blok) op de homepagina. Daarna kom je op de pagina terecht waarop de livestream te volgen is. Je hoeft dus nooit eerst (weer) in te loggen met je e-mailadres op een andere pagina, tenzij dit van te voren anders is aangegeven.

Hoe kan ik lezen wat er in de chat wordt gezegd of zelf in de chat een vraag stellen, terwijl ik naar een livestream kijk?
Wanneer je op de pagina bent waarop de livestream te zien is, heb je twee opties om de livestream met de chatfunctie ernaast te bekijken. Je kan direct klikken op de knop ‘Bekijken op YouTube’ (links onderin) of je klikt eerst op de play-knop (in het midden) en vervolgens druk je rechts onderin op ‘YouTube’. Hierdoor opent de livestream zich op YouTube en kan je deze blijven volgen, maar kan je tegelijkertijd ook rechts lezen wat er voorbij komt in de chat of daar uiteraard zelf een vraag stellen of een opmerking plaatsen.

Vragen over inloggen
Hoe kan ik inloggen?
Bij aanschaf van je abonnement heb je een wachtwoord gekozen. Dit wachtwoord en het e-mailadres dat je opgegevn hebt zijn je toegang tot het abonnee-gedeelte van de site. Rechtsboven in het menu zie je ‘inloggen’. Door daar op te klikken, kom je in het inlogscherm. Of ga nu direct naar deze pagina.
Wanneer je problemen ondervindt met inloggen, neem dan contact met ons op.

Ik heb een abonnement, maar ik krijg geen toegang tot gesleutelde content. Wat moet ik nu doen?
Wanneer je een basic-abonnee bent, heb je beperkt toegang tot bepaalde content op de website. Zou het eraan kunnen liggen dat je daarom niet bij bepaalde content kan komen? Is dat niet het geval, of ervaar je hier als premium-abonnee problemen mee? Neem dan contact met ons op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Als je jouw wachtwoord bent vergeten, kun je hier klikken. Na het invullen van jouw e-mailadres, ontvang je van ons een e-mail met een link om jouw wachtwoord te resetten.

Ik ben vergeten met welk e-mailadres ik me heb geregistreerd, wat moet ik doen?
Neem dan contact met ons op en vermeld je voor- en achternaam en postcode, zodat wij dit voor je kunnen achterhalen.

Wat kan ik met mijn VoiceMindBody-account?
Door abonnee te worden en een account aan te maken, kan je naar allerlei soorten content toe navigeren (wat er allemaal beschikbaar is voor jou, is afhankelijk van de gekozen abonnementssoort). Zo kan je als abonnee livestreams bijwonen, deze en diverse meditaties downloaden of online doen en via onze Facebookgroep de antwoorden op de gestelde vragen van abonnees teruglezen en eigen ervaringen delen. Op deze pagina kan je alle abonnementssoorten en hun voordelen bekijken en jezelf direct inschrijven.